miercuri, 18 decembrie 2013

II. Centrale telefonice

O centrala telefonica conventionala pentru companiile mici

In mod traditional, un PBX (Private Branch Exchange) pentru afaceri mici este un sistem de comutare de telefonie care gestioneaza apelurile de intrare si de iesire pentru utilizatorii interni ai unei companii. Centralele telefonice sunt conectate la sistemul de telefonie publica si in mod automat directioneaza apelurile primite la extensii specifice. De asemenea, impartaseste si gestioneaza mai multe linii. Un sistem tipic PBX include linii externe si interne de telefonie; un calculator-server si o consola de control manual.

PBX-uri bazate pe IP pentru orice tip de companie

O centrala telefonica bazata pe IP poate face ceea ce echipamentele traditionale pot face si mai mult. Aceasta efectueaza comutarea si conectarea de voce prin IP, precum si apeluri de telefonie fixa.

Un PBX conventional are nevoie de 2 retele, una pentru date si alta pentru voce. Un sistem IP PBX ruleaza pe o retea de date IP, ceea ce minimizeaza costurile de gestionare a retelei.
Puteti folosi telefoane digitale, analogice sau IP-Based, cu sau fara fir si "softphones" (care nu necesita nici un telefon inafara de un calculator si un set de casti cu microfon (casti call center))

Hardware & Software pentru incepatori

Daca doresti sa te initializezi in  telecom, ai o sansa mai buna incepand cu softphones cum ar fi "sipXecs" sau apeland la un provider ca VoIP sau Asterisk. 
De semenea, la Beia Consult puteti gasi soft-uri, centrale telefonice, telefoane fixe si orice alte echipamente doriti. In special, recomandam telefoanele Gigaset sau Siemens pentru cei ce vor sa obtina rezultate cat mai calitative.

Mai puteti achizitiona telefoane si alte echipamente de pe eBay, la preturi foarte accesibile, dar rezultatele pot varia in functie de ceea ce cumparati.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu